BETALING/FRAKT

Priser
Alle oppgitte priser er oppgitt i NOK og inklusive MVA. Vi tar forbehold om skrivefeil og evt. prisendringer.

Betaling
1. Faktura/Delbetaling Klarna

Når du betaler med faktura via Klarna faktura handler du trygt og enkelt. Du får alltid varene hjem før du betaler. Ved et kjøp kommer Klarna til å utføre en kredittvurdering, og i visse tilfeller kan en kredittopplysning forekomme. Du får da en kopi av kredittopplysningen pr post. Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven.

Når du registrerer deg i Klarna for første gang er det viktig at du bruker den adressen som er registrert på deg i Folkeregisteret. Kontakt Klarna på info@klarna.no hvis kjøpet ditt blir avvist, ikke mottatt faktura pr epost eller du oppdager feil ved fakturaen. De kan også kontaktes på telefon: 21 01 89 90. Klarnas kundeservice sine åpningstider er mandag - fredag 08.00 - 17.00.

2. Kredittkort
Betaling med Visa eller Mastercard. Transaksjonen blir belastet i det bestilling bekreftes. Vi benytter 3D-Secure betalingsløsning. Betalingen håndteres av vår betalingspartner Klarna for å garantere en sikker betaling.

Får du problemer med kortbetalingen kan det være pga av din nettleser. Prøv da en annen nettleser. Husk også å slå på informasjonskapsler (cookies), hvis disse er slått av.

Forsendelse
Frakt: kr 89,- 
Frakt: kr 0,- på ordrer over kr 1.200,-
Frakt: kr 0,- ved henting av varer å vårt lager

Leveringstid: Postens leveringstid er ca. 2-5 virkedager (hverdager).

Leveringstid 2-4 uker på varer som ikke er på lager. Informasjon om utsolgt og når varen ventes inn står på produktsiden. Du vil også få melding i handlekurven dersom varen er utsolgt. Du kan likevel fullføre bestillingen og reservere ditt antall til varen kommer på lager igjen.

Alle forsendelser skjer med Posten. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Kunde vil få beskjed når varene er utsendt, der vi angir ditt kolli-id så fremst pakken ikke sendes med brevpost. Dette gjør at du kan spore pakken på www.posten.no og www.bring.no.

Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som postpakke (med unntak for visse mindre artikler som sendes i brevs form) og hentes på ditt lokale postkontor.

Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgt selv om det ikke står utsolgt på varen. Du vil da få beskjed pr e-post, slik at du har mulighet for å annulere eller gjøre om ordren din.

Vi sender pr i dag ikke varer utenfor Norge. Dette gjelder også Svalbard.

Reklamasjon
Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.

Angrefrist og returrett
Som forbruker har du 14 dagers full returrett etter angrefristloven. Varen sendes tilbake som Postens Servicepakke med sporing. Varen må returneres uskadet og i ubrukt stand med originalemballasje. Returskjema som du fikk tilsendt pr epost må fylles ut og sendes med pakken. Returporto dekkes av kunden. 

Kontaktinfo:
Bryllupsweb AS
Postboks 21
7501 Stjørdal

Tlf.: 92 62 72 41
E-mail: mail@bryllupsweb.no
www.selskapsshop.no

Uavhentede pakker
For uavhentede pakker/brev som sendes i retur (ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt/returfrakt pålydende kr 250,- inkl.mva.