KJØPSBETINGELSER

 

1. Firma
www.selskapsshop.no er levert av Selskapsshop.no AS, organisasjonsnummer 994 098 101. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.
Kontakt informasjon
Telefon nummer: 92 62 72 41
Epost adresse: post@selskapsshop.no
Juridisk adresse: Selskapsshop.no AS, Kamvegen 59, 7510 Skatval
2. Priser
Alle priser vises i Norske kroner og er inkludert MVA. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.
3. Betaling
3.1 Betaling Betaling skjer ved den valgte betaling i kassa. Trekk av kort blir gjort når orde er ferdig behandlet og sendt fra vårt lager. Betalingsmåten levert av Bambora sammen med partnere.
3.2 Kortbetalning Kortbetaling er akseptert av Visa, MasterCard og Maestro. Fakturering av kredittkortet ditt blir gjort direkte. 
3.3 Vipps Betaling med VIPPS gjort gjennom mobilnummer og verifisering av mobilbank ID. 
3.3.1 Faktura & delbetaling I samarbeid med Collector Bank tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Collector Bank. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/1805CNO/Credit_terms_All_NO.pdf. Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt. Ved valg av faktura kan du i ettertid velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på https://commerce.collector.se/Portal og søke om en delbetalingsavtale. For å kunne benytte tjenesten må du på kjøpstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel. Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk. En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso. For fullstendige vilkår for Collector Bank’s faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene nedenfor: – Collector Bank’s generelle kredittvilkår for faktura og delbetaling (https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/1805CNO/Credit_terms_All_NO.pdf) – Standardiserte Europeiske opplysninger om forbrukerkreditt 
3.3.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling Collector Bank’s kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt Collector Bank’s kundeservice via e-post på contactcenter(at)collectorbank.no eller via telefon +47 22 41 14 55, man – fre kl. 08.00 – 18:00, lør 10:00-16:00, søn 10:00-16:00. Se også FAQ på https://www.collector.no/kundeservice/handlet-med-faktura/. 
3.3.3 Tilbakebetaling ved faktura- og delbetalingskjøp Dersom du har betalt din faktura eller delbetaling, men senere angrer på ditt kjøp har du et tilgodehavende hos Collector Bank. Collector Bank tilbakebetaler den summen du har betalt etter at vi har fått opplysninger fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil skje til din konto og du må derfor informere oss om ditt bankkontonummer og fakturaopplysninger. 
3.3.4 Pris En fakturaavgift kan tilkomme på faktura med 14 dagers forfall. For delbetaling påløper et månedlig gebyr på NOK 39 og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12 eller 24 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.

4. Frakt

Pakke i postkassen 50,-
Pakke til hentested: 79,-
Pakke levert hjem: 99,-
Ekspress neste dag: 429,-
Frakt: kr 0,- på ordrer over kr 900,-
Frakt: kr 0,- ved henting av varer å vårt lager

Leveringstid: Postens leveringstid er ca. 1-3 virkedager (hverdager).

Leveringstid 2-4 uker på varer som ikke er på lager. Informasjon om utsolgt og når varen ventes inn står på produktsiden. Du vil også få melding i handlekurven dersom varen er utsolgt. Du kan likevel fullføre bestillingen og reservere ditt antall til varen kommer på lager igjen.

Alle forsendelser skjer med Posten. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Kunde vil få beskjed når varene er utsendt, der vi angir ditt kolli-id så fremst pakken ikke sendes med brevpost. Dette gjør at du kan spore pakken på www.posten.no og www.bring.no.

Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som postpakke (med unntak for visse mindre artikler som sendes i brevs form) og hentes på ditt lokale postkontor.

Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgt selv om det ikke står utsolgt på varen. Du vil da få beskjed pr e-post, slik at du har mulighet for å annulere eller gjøre om ordren din.

Vi sender også varer til Svalbard, da med en fraktpris på kr 190,-
4.1 Leveringsmetoder
Vi leverer varene med Posten Norge og Bring
4.2 Leveranser
Ordrer plassert før 14.00 behandles på samme dag og leveres vanligvis i løpet av 1-3 virkedager. Leveransen skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling
4.3 Skadede varer og reklamasjonsrett
Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via post@selskapsshop.no for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.
5. Angrerett
Som forbruker har du 14 dagers full returrett etter angrefristloven. Varen sendes tilbake som Postens Servicepakke med sporing. Varen må returneres uskadet og i ubrukt stand med originalemballasje. Returskjema som du fikk tilsendt pr epost må fylles ut og sendes med pakken. Porto og returporto dekkes av kunden.
6. Personvern, sikkerhet og personopplysninger
I forbindelse med bestillingen, godtar du av vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Vi vil ikke dele dine personlige informasjon til tredjepart.
7. Kontakt & Support
Kontakt og support vil du finne HER
8. Cookies
En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet
(session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre logg-inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg
9.1 Force majeure
Særlige omstendigheter som ikke er under menneskelig kontroll slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser kan frigjøre en part fra forpliktelsene. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene ved bruk av denne bestemmelsen
9.2 Endring av kontrakt
Etter at du som kunde har gjort et kjøp har vi har ikke rett til å endre vilkårene i det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt
9.3 Klager
Ved klage, vennligst kontakt oss på post@selskapsshop.no
9.4 Tvister og lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol
Uavhentede pakker
For uavhentede pakker/brev som sendes i retur (ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt/returfrakt pålydende kr 250,- inkl.mva.